Så är det

Så är det jättelänge sedan jag bloggade. Har inte haft motivation till det, har haft massor med annat att göra plus att jag tror motivationen till mycket försvinner när solen inte vill visa sig denna årstiden. Är ju inte precis så mycket hundträning man hinner med heller denna årstid, i alla fall inte om man inte ska träna inomhus.

Massor har dock hänt och jag saknar bloggen, tror jag behöver det där kreativa. Att få lägga upp mina bilder någonstans och att skriva av mig lite.
Däremot lär jag nog inte hinn blogga lika mycket som förr men några gånger i veckan i alla fall. Om det nu är någon som fortfarande kikar in här hehe.


Kommentarer
Postat av: Jobus

Kikar in här :D Saknar ditt bloggande! Och saknar bilder från dina fina pälsklingar :)

2013-01-17 @ 11:10:34
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0