Handlerkursen för Marc Linnér

Nu har jag och korvarna precis kommit hem från 2:a dagen på handlerkursen för Marc Linnér. Försökte uppdatera från mobilen igår men appen funkar tydligen inte som den ska..
 
Hur som helst så var kursen SKITBRA verkligen. Superduktig, kunnig, trevlig och rolig var Marc. Vi har fått lära oss massor med tips och trix samt att kunna ställa upp hundarna på 3 sekunder. Det har varit en salig blandning med raser, allt från Newfoundland, italiensk vinthund till chihuahua och tollare. Kul!  En uppföljningskurs ska vi få gå  i juni/juli för att finslipa ännu mer och se vilka tekniker som funkat bra eller mindre bra. Den ser vi fram emot!
 
Nedan kommer lite bilder, hade dock inte min riktiga kamera med mig.
 
Äster minglade på lunchrasten.
 
Marc visar en av hundarna.
 
Öva öva på stora korven.

Kommentarer
Postat av: Jobus

Kul :D Finns så många kurser jag också skulle vilja gå på ;_; men det hade varit lättare i Sverige.
Jag har hört från andra att appen stängts ner, eller ngt. Fungerar inte för dem heller D:
Ha det! :D

2013-04-14 @ 18:35:49
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: Ina den Fina

Är det konstgräs ni tränade på?

2013-04-16 @ 08:26:24
URL: http://inadenfina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0