Träning & datorkrångel

Min dator har krånglat lite idag, hoppas den funkar bättre imorgon så jag kan svara på alla kommentarer och uppdatera lite mer!
Får bli ett inlägg från mobilen istället.

Träning blev det minsann idag och det var superkul, var för länge sedan nu.
Erica hade hittat ett jättebra ställe att träna på där man samtidigt fick störning under tiden i form av trafik, hundar, folk, barn och annat. Super!
Felize löpte också vilket Teo sket i som vanligt men även det är väldigt bra störningsträning.
Blev 3 timmars träning av rally, lydnad, lite ringträning och sedan blev det lite träning med apporten.
Fick superbra tips av Erica gällande apporten som jag tror kommer underlätta mycket i träningen med Teo.

En massa tjöt hann vi med också så klart hehe.




Kommentarer
Postat av: Erica

tack för en supertrevlig dag, det där måste vi göra om! perfekt störning med Theo och att ni lekte och höll på samt passivitetsträningen, hoppas bara det blåser mindre nästa gång så skyltjäklarna ligger kvar ;)

2012-09-12 @ 11:28:27
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: Emma

Vad ni är duktiga som tränar så mycket, jag har kommit in i en oinspirerande period (märks nog lite på bloggen) och har tappat fokus på träningen. Hoppas det vänder snart!

Måste verkligen ta tag i att boka den där vallhelgen nu, om det inte krockar med en bal (studentlivet..yey..) som tydligen var "jätteviktig" ;)

Den lilla killen kommer flytta till en annan familj. Vi klickade inte direkt och det kändes liksom inte 100. Vi har börjat diskutera en helt annan ras här hemma i stället faktiskt som jag har blivit mer och mer sugen på. Ska höra av mig till några kennlar och se om vi får komma och tjata hund lite :) framtiden får visa vad det blir...hehe.

2012-09-12 @ 16:27:03
URL: http://ulltussen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0