Vi är tillbaka!

Vi har haft en liten bloggpaus helt enkelt, har varit så mycket annars så bloggen har inte hunnits med. Sen  tror jag att man behöver en paus då och då för att fortsätta tycka det är kul med bloggen, eller vad tror ni?
 
Vi har i alla fall fortsatt att öva på med allt som vi brukar här hemma och sedan har vi även varit med och hejjat när det var klubbmästerskap i bruks som bilderna i förra inlägget är i från. Vann gjorde Ulla med Västgötaspetsen Stisse, alltid lika roligt när det är någon mer "udda" ras som vinner!
 
Nu ser vi fram emot SM i fårvallning som går av staplen i helgen, jag ska nämligen få ära att gå på SM middagen som hålls på kvällen på lördagen (tror det var lördagen hehe..) Det ska bli riktigt kul!

Har ni hittat på något roligt i helgen?!
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Va kul med SM i fårvallning! Blir många bilder därifrån hoppas jag. ;)

2012-10-02 @ 19:30:03
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Jobus

Det blir lite tyst ibland för en själv några dagar XD (inte för att jag skriver ngt. intressant, men vissa i familjen tror man har blivit kidnappad eller ngt. haha). Jag saknar Sverige och alla hundsaker man kan göra där... Kul att kolla på när de kör lydnad :D Fårvallning skulle jag vilja se!
Ha det!

2012-10-03 @ 10:51:43
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0