Fråga om träningsboken

Fick en fråga om vart träningsboken som jag köpte för några månader sen var köpt. Den är köpt på personligalmnacka.se och är egentligen en skrivbok som jag valt att ha som träningbok. Kan som jag nämnt innan vara smidigt att skriva ner hur varje träning har gått, hur länge man tränade/spårade, väderförhållanden och terräng när det gäller spårningen och vad man vill ändra eller förbättra.
 
Jag är i alla fall nöjd även om jag vart lite dålig att komma ihåg att skriva i den på sistone! Är inte alltid så lätt när man lever i kartonger (mestadels i alla fall) fortfarande hehe.
 

Kommentarer
Postat av: MOA

SV: Haha då är du i samma jobbiga sits som mig då ;) Det är ju så sjukt snyggt, man kanske kan börja med att tona ombré till att börja med och sedan färga om man vill fortsätta ha det så! :D

2012-10-30 @ 17:23:30
URL: http://moahallsjokarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0