Utställningshelg

Hela denna helgen kommer gå i utställningstecken, idag vid 09:30 så är det dags att bege sig till tipshallen i Växjö. Idag så kommer Teo ställas samt frallorna Ella & Jack. Ska bli skitkul att komma i väg! Har inte varit på utställning sedan vi var i Norge i augusti så är länge för att vara mig, känns som en evighet.
 
Imorgon är det dags för rottisarna och söndag ska vi eventuellt kika på staffarna då ett par av våra vänner är uppfödare på även dom. Lite träning på klubben kanske hinns med också men hur eller hur så lär jag inte hinna blogga så mycket i helgen. Däremot så kommer kameran vara med alla dagarna så bilder lär det inte finnas brist på. Hinner jag så slänger jag in ett mobilinlägg annars så hörs vi på söndag!
 
 
Gammal bild på mig och Teo från bostonshowen i våras.

Kommentarer
Postat av: C.J.

Lycka till!! =)

2012-11-02 @ 17:57:39
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0