Tips till er som ställer ut/tävlar

Håller på att städa och småfixa med saker här hemma, tar igen sådant jag inte hunnit med under den hemska jobbveckan.  Tog och rensade rosettavlan med hundarnas priser på husses begäran haha. Dammas av då och då behöver dom ju göras men det hade börjat bli lite ont om plats också så en del fick hamna i lådor istället. Man får helt enkelt ha de finaste/bästa framme.

Kom dock på att tipsa er som också ställer ut eller tävlar och får rosetter om en grej! Ibland när man får rosetterna på utställningar/tävlingar så är dom helt skrynkliga och ser ut som skrutt, om ni då har en plattång så ta och plattånga rosetterna. Blir hur raka och fina som helst!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var smart! Det har jag aldrig tänkt på! :)

2012-06-01 @ 09:50:56
URL: http://mathildashundar.blogg.se/
Postat av: Jobus

Hehe, min hunds rosetter ligger begravda bland alla mina kartonger i Sverige ^^; Stryk-tipset lär jag verkligen behöva när de kommer fram!

(Jag har inte fått ngt. mejl ännu (om du skickat det). Anledningen att jag nämner det är för att det händer att folk skickar mig mejl och de inte kommer fram XD Du får hojta till när du skickat det, så att jag kan fixa det snabbt :D)

Ha det!

2012-06-01 @ 10:28:58
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/
Postat av: Linn

Tänk om man hade så där många fina rosetter.. :)

2012-06-01 @ 10:32:35
URL: http://linnleidero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0