Midjebältet

Hej !

Jag fick en fråga angående midjebältet jag använder när jag joggar med korvarna.

Frågan lyder så här - Vart har du köpt midjekopplet? Märke? Pris??:) tack för en bra blogg

Först, tusen tack för kommentaren om bloggen, det värmer ska du veta!

Midjekopplet är köpt på svenska vinnarutställningen i Norrköping förra sommaren. Har för mig att det var i Häromi´s stånd som jag köpte det. Dom har ju en hemsida som ni hittar här.
Det kostade 175 kronor har jag för mig och har verkligen varit värt det!



2 hakar, så man kan ha 2 hundar om man vill.
Är riktigt bekvämt att ha på sig och invävd reflex fram.



Reflex där bak!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det vore nog ganska värt att köpa ett sånt, men det känns som att man skulle knäcka ryggen ifall man har en tung hund som drar till ;(

2012-03-31 @ 17:16:15
URL: http://milinova.blogg.se/
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

Nädå Sofia jag har det nere på höften och det går jättebra :) Har en tung amstaff som ibland kastar sig över ngt som han bara MÅSTE lukta på :)

2012-04-01 @ 07:48:17
URL: http://mixtomax.se/blogg
Postat av: Cajsa

Kom på att jag borde berätta att ni(du och korvarna) har en fantastiskt mysig blogg, bara läser och läser dagligen era pyssliga inlägg med fina bilder! SÅ lite feedback har väl aldrig skadat? Bra blogg! :)

2012-04-01 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0