Kom med förslag!

Nu ska ni få ge era synpunkter och förslag på en kul grej!
Är ju så att många av er hängt med ett bra tag här inne nu och känner till mig och mina korvar. En del av er vet ju även att jag planerar att regga ett eget kennelnamn.

Nu är det så här att jag har en del namn som jag funderar på MEN man måste ha flera förslag att skicka in i fall det är så att ens första val inte blir godkänt.
Om inte första valet blir godkänt så tar dom nr 2 och så vidare, ja ni fattar. Alltså är det ju viktigt att alla förslag man skickar in är bra. Så då tänkte jag att ni som brukar kika in här ska få chansen (om ni vill förstås..) att komma med förslag!

Både svenska och engelska namn går bra, kan vara något som syftar på rasen, ett bra namn bara eller något som syftar på mig eller hundarna.

Bara släng ur er förslag!




En av kennel You & Me´s underbara valpar!


Kommentarer
Postat av: Fanny

åh så söt! har dom blå/grå ögon som valpar?



jag tycker det är lite fint när man tar sitt kennelnamn efter en hund man haft! min första tanke var"Yrhättas" eller "Yrhättans", eller namnet efter din stamtik.

roligt att få vara med och ge förslag, ska bli så spännande att följa er när det rullar igång (om du fortfarande bloggar då förstås!)

:)

2012-03-20 @ 22:47:12
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Jobus

Spännande för dig att få ditt eget Kennelnamn :D Jag tycker inte direkt uppfödning är någonting för mig, men jag älskar att döpa valpar :D Hjälpte min uppfödare när min första handhund fick valpar.

Det är svårt att ge namnförslag då jag inte vet så jätte mycket om rasen D: men jag tycker att någonting med "Hundliv" skulle vara passande? ^^;

2012-03-21 @ 08:43:53
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/
Postat av: Gabbi & Edwin

Det är svårt med kennelnamn alltså.. Jag ska klura lite & återkomma :D

Ska bli kul att ses på fredag, Edwin behöver VERKLIGEN komma ut ;)

2012-03-21 @ 16:42:40
URL: http://www.tigerbus.wordpress.com
Postat av: ingrid'bull

Agent-kenneln såklart ;)



FÖRRESTEN! Jag kommer till GBG i helgen, har lyckats trilla bort ditt nummer (antagligen när telefonen dog någon av de trehundra gångerna) och kan inte skriva det på fejjan eftersom det är en överraskning för syrran, men har du tid att ses en stund kanske? Vet ju inte hur du jobbar eller någonting, men lördag typ efter lunch eller söndag typ em, runt 16-17?



Vet att det är kort varsel men det hade ju varit skoj att ses en snabbis! Annars åker jag nog upp i sommar så får vi ses då :D

2012-03-21 @ 18:38:40
URL: http://bulljaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0