Hund på foder

Anna - Vad ser du för fördelar och nackdelar med att köpa på foder? Använder du blogg.se Appen ibland? Fungerar den för dig sen du bytte till den nya versionen av blogg?


Tjena! 
Jag tycker att fördelarna med att ta en hund på foder är många. Man får  (om man får en bra uppfödare förhoppningsvis) en bra inblick i rasen, lär sig mycket om utställning, avel och hälsa. Väldigt bra att starta med tycker jag istället för att köpa en tik och ta valpar med en gång själv, i alla fall enligt min mening.

Hmm.. nackdelar.. Ja en nackdel är ju så klart i fall man nu inte kommer överens med uppfödaren, hålla kontakt måste man ju eftersom att hunden är på foder. En annan nackdel kan ju vara att en del uppfödare skiter helt i vad den som har hunden på foder tycker i val av hane osv.
Sen tycker säkert en del att det är en nackdel att lämna bort hunden under valpning.

Angående appen så ja! Jag använder den men har inte funkat sedan de bytte till den nya versionen. Sidan funkar inte helt som den ska överhuvudtaget för mig. Tråkigt som attan!





Kommentarer
Postat av: Cicci

Vart är det nånstans?

2012-06-20 @ 15:28:40
URL: http://Coramera.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0