Agility

Susanna  - Har du någon tanke på att träna agility? Om nej, varför inte? Med vänlig hälsning, suss.

Hej!

Jag har absolut funderat på att träna agility, då kommer det bli med Yra i första hand.
Yra har bland annat en moster och en till släkting som duktiga Kari tävlar i agility med och dom är superduktiga!
Jag har "lektränat" lite med Yra när hon varit med uppe på klubben med tunnel, däck och lite hinder men mer än så har vi inte kört än så länge. Yra är verkligen jättesnabb och tycker det hela är skitskoj så hon skulle nog gilla om vi tränade agility lite mer!

Jag har flera duktiga kompisar som tränar med sina duktiga hundar och de tycker jag borde träna agility med lillkorven. Just nu kör vi dock viltspåret och utställning men om vi hinner så kanske vi tar en agilitykurs till hösten/vintern om det inte krockar med valpplaner. Men agilitykurs kommer det absolut bli!



Kommentarer
Postat av: Ankilika

Valpplaner? :) Do tell!

2012-06-12 @ 17:57:31
URL: http://ankilika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0