Resultat

Jadå, vi lever!
Har bara varit sjukt mycket och fullt upp med monter och utställningar nu som ni förstår.
Har varit sjukt kul! Väldigt roligt också att jag fick träffa både sötaste frallan Edwin
med matte & husse samt vackra dalmatinern Berits husse och matte. Jättskoj!

Har även haft Yras snygga kullbror Chandis Yoda "Otto" med matte på besök under helgen.
Jag ställde Otto på lördagen och Bea ställde honom idag, gick galant kan jag tillägga.
Har varit jättekul att se grabben och Teo & Yra har haft väldigt kul ihop med honom!

Kan säga att jag tagit massor med bilder, kommer dela upp dom i omgångar här på bloggen.

Hur blev resultaten då?

Lördagen den 7:e så ställdes Teo med resultatet Very good och
Yra med resultatet Excellent och 4:e bästa juniortik
 för domaren Ivan Vasiljevic - Serbien.

Idag så ställdes bägge 2 för domaren Petru Muntean- Rumänien.
 Yra fick Very good och bev 3:e bästa juniortik medan
Teo fick Excellent och blev 3:e bästa öppenklass hane.

Yras bror Otto ställdes bägge dagarna med Excellent och blev på lördagen 4:e bästa juniorhane
 och idag 3:e bästa juniorhane!


Jag med Teo i ringen.



Jag och Otto inne i ringen.



Jag med Yramyra.



Yra och jag visar oss för domaren.

Nu är vi helt slut efter 4 dagar på mässan, men kul och givande har det varit.
Nu ska vi vila batterierna inför nya utställningar!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Hmm, gick inte att kommentera det senaste inlägget :S



Men var tvungen att säga att jag längtar tillbaka! Haha! Störd jag är

2012-01-08 @ 22:44:49
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0