Hemma efter föreläsningen

Föreläsningen var superbra och intressant, många tankar och funderingar väcktes.
Ska skriva ihop en sammanfattning imorgon tänkte jag och lägga upp här.
Foder, näringsbehov och de olika beståndsdelarna är verkligen något som man kan prata om och diskutera hur länge som helst.

Vi fokuserade inte på fodermärken utan mer vad som är vetenskapligt bevisat samt vad individen behöver och hur man ska tänka för att ge sin hund vad just den behöver.

Mycket intressant som sagt och en del ändringar ska göras här hemma!
Mer info kommer imorgon, nu är det sängen som gäller för oss alla 4. Natti!


En 9 månader gammal (liiiiiten och taning) Teo.


Kommentarer
Postat av: erika

Hej.

Jag som nu slavisk följer din blogg känner att jag har 100 frågor och undrar saker hela tiden, men det brukar ju vara rätt roligt så jag frågar på hehe ;) Jag antar att det beror på individ och ras osv men du som har både en tik och en hane märker du någon skillnad på dem? har du någon tidigare erfarenhet om skillnad och så? Tänkte om någon är lättsammare, mer lättlärd, mindre envis osv.. Nu blev det lite luddigt men, ja du förstår nog vad jag menar iaf:)

2012-02-23 @ 10:20:20
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0