Inför utställningen

Puh! Hann precis innanför dörren med korvarna och nu öser regnet ner, blev bara en liten snabbrunda med tanke på mitt jobbschema.

Här hemma har vi börjat småfixa och dona inför utställningen på söndag och idag hämtade jag ut väskorna jag beställde (beställde en åt mig & en åt Linda.) De var bra och snabb leverans och dom verkar riktigt bra!
Smidigt med nummerlappshåller och godis i en och samma, vi får se hur dom funkar på söndag!




Föresten, TACK för alla fina kommentarer!
Jag svarar på allt imorgon då jag är ledig igen, har tyvärr ingen dator på jobbet än!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Det är lite osäkert om jag och Roscoe kommer till Västerås. :(

Jag är sjuk och vet inte om jag kommer bli bra nog till på söndag. Hoppas att du vill visa Roscoe någon annan gång i så fall.

2012-04-25 @ 13:24:02
Postat av: Jobus

Smidigt :D verkligen värt att skaffa, så slipper man sticka nålar i kläderna och knäppa på fula godispåsar på byxorna lol :D

jag tycker det kan regna när man är inne, och vara uppehåll när man måste ut XD Fast är det varmt sommarregn, och hundarna har bra täcken, så är det mysigt också :)

Ha en bra dag!

2012-04-25 @ 14:53:08
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Hihi åh ska du skaffa en till buse? :-D Ja Agnes hade säkert passat jättebra!

2012-04-25 @ 15:11:25
URL: http://djurparadiset.blogg.se/
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Den vill jag kolla närmare på i helgen ;)



Förresten... Jag har fortfarande ingen nummerlappsklämma, kan jag få låna en av dig?



Sen har jag lyckats att klippa linjerna på Otto, men jag tycker det är rent ut sagt läskigt att klippa morrhåren med sax. Kan man ta en rakapparat med ett "blad" som liknar en klippmaskin och klippa dem? Eller vill du vara snäll och ta med din och klippa honom innan vi ställer ut? :$

2012-04-25 @ 19:10:12
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0