Yras första utställning

Idag har det alltså då varit inoff utställning på Partille BK :)
Det var Yra myras första utställning och hon blev BIR valp med jättefin kritik!
Yra var väldigt duktig och travade på så bra för att vara första
 gången bland massa olika hundar.

Teo ställdes också och han blev 2:a bästa hane efter snygga Milhouse,
en bra dag med andra ord.

Både kritik och bilder på mig och Yra och mig med Teo kommer komma upp i morgon
när jag kommer hem från jobbet. Gusten var nämligen så snäll och var lite fotograf åt mig :)


Klockan 07.30 begav sig spårvagnen hem mot Linda för att vi sedan skulle ta oss till Partille.
Det var kallt och varken Teo eller husse var nöjda med att behöva vara uppe så "tidigt" en lördag hehe.



Teo & Gusten utanför Lindas. "Bär mig! det är kallt!"


Yra var inte så mesig så hon passade på att spåra lite medan hon väntade på den roliga kompisen Milhouse!




Trött myra efter utställningen, sängen är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så stolt och glad!!!

2011-09-17 @ 21:52:33
Postat av: Katarina

Grattis! Vilken härlig premiär!

2011-09-17 @ 23:29:22
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: Beatrice &vOtto

Grattis till systra mi! <3



Förövrigt är vi förbaskat lika du och jag Yra! :) Ser att ni tagit mammis tips om löv i headern också ;D



Kram Otto

PS. Har ni fler bilder från lägret? Någon på Otto kanske?

2011-09-18 @ 16:37:14
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0