Planering

Har varit skitdåligt väder hela dagen, vi hoppas på uppehåll imorgon!
Blev en fika i stan med Linda och jag vet inte varför jag återigen försökte ta
med ett paraply för skiten bara blåser sönder.
Borde fan lärt mig vid detta laget!
De enda paraplyer som funkar här i Göteborg är skitstora
 och dom orkar man inte släpa runt på.

Efter fikan blev det i alla fall en hel del utställningsträning med hundarna,
något måste man ju aktivera sig med!
Är ju utställning den 5 november i Växjö som jag och Linda ska åka på ihop
 och sen har vi planerat inför Stockholms Hundmässa 10 - 11 december.
Kommer ställa båda hundarna i Växjö och bara Yra i Stockholm.
Dels är det lite knöligt att ha med bägge två på tåg fram och tillbaka
och dels så gillar inte domaren som ska döma Teos typ.
 Lite onödigt att ställa honom då och bara kasta pengar i sjön hehe.

Så får bli Myran och jag på äventyr i huvudstaden!


Teo efter Tvååker i somras


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Kan vi inte haka på någon utställning? Så kan väl du ställa ut Otto så jag får se hur man gör? :) Pleas!

2011-10-19 @ 19:49:00
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: maja o zoro

sv; usch hatar när folk som inte kommer från sverige använder sitt ursprung: "jävla rasister..." osv... spelar liksom ingen roll vart dom kommer ifrån !! är man en idiot är man en idiot. punkt !



kul att du ska på hundmässan :) om du ser mig får du komma fram och säga hej ! :)

2011-10-19 @ 20:33:46
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0