Bild på buren

Jag fick frågan om jag kunde lägga upp en bild på buren jag använder när jag är borta hos folk eller på utställning, visst kan jag det!


Just denna är köpt på rusta för omkring 300 kronor tror jag. Tygburar som är enkla som denna kan man dock hitta i de flesta djuraffärer eller på utställningar. Väldigt enkel och smidig!



Ihopfälld ser den ut såhär, väldigt lätt att bära.
Både handtag på sidan och en axelrem.




Så här ser den ut uppfälld, dragkedja både där uppe och där fram.
Enkelt att ta ut hundarna alltså!

Jag har i alla fall varit jättenöjd med buren!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jättefin! Vi har en liknande i svart. Tog verkligen till mig av det du skrev i on/off-knapp inlägget och har börjat burträna Melker nu. Vi köpte buren när han var liten valp men han har hatat den sedan dag 1. Dock är han stissig och orolig vid besök men även lite extra om vi ska hem till någon. Buren blir ju jättebra att ta med sig då! Kan du inte skriva hur du burtränat (om du gjort på något speciellt vis) dina korvar för att dom ska trivas i buren? Kram!

2012-02-01 @ 14:59:51
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0