Vad jag tyckte

Vad tyckte jag då om rallyboken jag införskaffade för ett tag sedan? Det ska jag berätta!

Jag tycker att den är bra för alla som vill börja med eller veta mer om rally.
Den är enkelt beskriven så att även den som är nybörjare på lydnad förstår de olika momenten och hur man kan träna på olika sätt med bland annat klicker och shejping.
Boken innehåller också några kapitel om allmän kontakt med sin hund som kanske riktar sig mer till den som är nybörjare inom hundsport/hund.
Men som sagt, väldigt bra bok som förklarar alla moment, skyltar, hur tävling går till, vad som är bra att ha med och andra praktiska saker som kan vara bra att veta gällande träning.




Kommentarer
Postat av: Monica

Boken kanske kan vara intressant då, har gått en rallylydnadskurs med en av mina pudelherrar och tänker fortsätta med det men i år blir det främst viltspår.

2012-02-04 @ 21:56:31
URL: http://pudal.se
Postat av: Sandra

Var kan man köpa denna boken? :) Verkar riktigt intressant :)

2012-02-09 @ 09:58:15
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0