En bli frisk present

För några dagar sedan fick jag en "bli frisk present" av bästa Linda, så klart hade den något med hund eller hundliv att göra hehe.
 

Benskydd kan man säga! Man sätter dom ovanpå byxorna eller benen om man har shorts när man är i skog och mark. Perfekt när man ska ut och typ plocka blåbär eller något sådant när man har shorts och vill undvika att få hela benen upprispade.
 
Tack!
Förövrigt så ska jag till infektionskliniken på Östra sjukhuset imorgon för att träffa en läkare och prata om att det eventuellt kan vara fästingsjukdomen TBE jag åkt på.. vi får se...
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

om det är TBE så är det rätt ironiskt att jag köpte benskydden åt dej med tanken "hmm...dessa är funkar ju mot fästingar"...

2012-08-15 @ 08:58:41
Postat av: Cajsa

Åh, smidigt! Slipper man kanske myggen också.. Hoppas det inte är TBE stackare, funderade faktiskt på att vaccinera mig mot det men har bara dragit ut på det. Kanske är dags att ta tag i saken! Krya på dig.

2012-08-15 @ 22:43:45
URL: http://stellabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0