En bok om frukost


Jag är lite nördig och tycker det är skitkul att laga mat och baka i alla dess former.
 Tycker också det är kul att kolla på typ halv åtta hos mig och
 andra matprogram, helt enkelt lite nördig.

Eftersom jag enbart jobbar natt och att mina skift är ca 13 timmar långa (+ 1 timma hem)
 och att jag inte äter något på hela natten gör att jag är megahungrig när jag kommer hem.
Frukost är alltså det målet då jag äter som mest, jag älskar frukost!

Frukost går ju liksom att variera hur mycket som helst.
Behöver inte alltid vara macka med ost på.

Så hittade jag en blogg som skrivs av en tjej som går på gymnasiet och vet ni vad?
Hon bloggar enbart om frukost. Variation i all oändlighet. Tadaaa!

Kan ni då förstå min lycka när denna människan nu gjort en bok som hon säljer?
Den boken är nämligen hennes projekt i ung företagsamhet och
som ni säkert fattat så är det en frukost bok.

Tror ni jag köpte den eller? Hehe.


Framsidan, färgglad och fin!


Boken har massa olika kapitel med allt från gröt och mackor till omelett och pannkakor.
Boken innehåller hur mycket fina bilder som helst och massor med bra tips.
Ett riktigt kap med andra ord.

Tjejen som skrivit den fina boken och som har frukostbloggen hittar ni här


Tack säger jag! :)


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hej !

vad kul, att du hittade till vår blogg ! Alltid lika kul, att finna en ny hundvän. Ska kika mer på din blogg, när jag får tid. Är på väg att lägga mig. Ha det gott !

/Carola med Elon och Linus

2011-10-11 @ 22:50:17
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Katarina, Nanna & Leia

Tack för tipset - den bloggen la jag direkt som bokmärke.

2011-10-12 @ 10:18:24
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0