Bostonsaker

Idag har heeeela dagen gått åt till att fixa i lägenheten, tvätta, Ikea och hundarna. Fullt upp med andra ord!
Kom dock på en sak som jag glömt göra! Fick en fråga av Emma för ett tag sen (ett bra tag sedan) om vart jag fått tag på alla mina bostonsaker så tänkte visa dom och skriva vart jag köpt dom :)







1. En mjukishund med lite rasbeskrivning på lappen i örat. Den kommer jag tyvärr inte ihåg vart jag hittat.
2. En gammal porslinsboston. Har fått den av farmor som köpt den second hand. Borde kanske gå att få tag på loppis eller tradera om man har tur :)
3. En "Bostonbyst" köpt på Filipina som ligger vid naturkompaniet ungefär i Göteborg.
4. Boken Bosse Bus, finns i bostonshopen!
5. En tidning om boston, rasbeskrivning, förklaringar m.m Köpt på Bostonshowen 2009. Borde finnas i rasshopen :)

Har fått hem en asball tavla idag med! Bilder på den kommer i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0