Tvillingkoppel

Herregud vad trött jag var efter nattens jobb! Fick till och med offra valpmyset idag, behövde sömnen så att säga.
Hundarna  låg och sov med mig till klockan 14:00 trots att det sovit hela natten med husse.
Skönt med hundar som vet hur man ska slappa då och då.
Men slappa hela dagen går inte för sig, så när vi vaknar lite till liv så blev det en långpromenad för oss alla 4 i "lilla familjen".

När jag var på utställning sist i Norrköping så köpte jag förutom superbältet ett tvillingkoppel.
Riktigt smidigt när man går promenader eller om man ska gå typ inne i stan där det är lite knixigt att ha ett koppel i varje hand. Kanske inte alltid man vill ha bältet på sig heller :)

Så här ser det ut,

Smidigt va?


Kommentarer
Postat av: Lollo

Käckt koppel! :D Jättefina hundar du/ni har och jättefina bilder!

2011-09-01 @ 11:28:52
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0