Nästa köp

Linda har en väska från fjällräven som hon brukar ha när vi är ute och promenerar med hundarna. Är en midjeväska och är liksom perfekt lagom stor när man är ute i skogen med hundarna och behöver ha med sig lite saker. Vatten, extratröja, fika, hundgodis och sådant där :)

En sådan ska jag med införskaffa är planen, så fort min budget tillåter nya köp till hundarna hehe.
599 kronor kostar den. Fjällräven är värd varenda krona.

När man börjar införskaffa "skogskläder" och hunterstövlar och verkligen ser fram emot det, är det då man börjar bli gammal...? Hahaha ;)



Kommentarer
Postat av: Fanny

jag köpte ett par hunter för att hålla mig torr på hundpromenaderna.. känner mig som min naturälskande pappa! haha

2011-08-30 @ 14:58:20
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0