Promenader

Äntligen så är det snöfritt i Sjögatan och man kan nu ta långa härliga promenader igen! Det har vi verkligen längtat efter och särskilt Teo som inte direkt är förtjust i snön hehe.
 
Igår var det ju 1 maj vilket betydde ledigt för mig och korvarna. Jag & Äster tog och begav oss till Vita sand där min jobbarkompis Maria bor och spenderade dagen där. Är så himla fint där nere vid vattnet! Äster skötte sig fint fast hon var helt ensam utan resten av flocken (vilket var det som var hela träningen) och sprang mest runt på tomten eller solade sig på verandan.
 
Kvällen bjöd på rallyträning i strålande sol och denna träningen gick riktigt bra! Har fått många bra tips inför tävlingen av min duktiga instruktör så det ska nog bli bra!
 
Nedan kommer lite bilder från instagram, Crooth heter jag där!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder! Ser underbart ut!

2013-05-03 @ 22:21:43
URL: http://blandat.blogg.se
Postat av: Ellinor

Hejsan!
Jag har följt bloggen nåt år då jag älskar denna hundras och nästa vecka ska jag äntligen hämta min allra för Bostonvalp :)
Jag känner ingen som har denna rasen och därför tänkte jag fråga dig om en grej jag funderar på!
Tikvalpen jag ska köpa är ca 5 månader och enligt nuvarande ägaren ska hon äta valpfoder tills hon blir runt året. Tre mål om dagen på knappt 1 dl torrfoder åt gången.
Jag har som sagt aldrig ägt någon hund förut men jag kände spontant att det lät lite länge och mycket.. Vad säger du? Hur har du gjort? Om någon annan här inne vill svara så tar jag MER än gärna emot råd och tips! :)

2013-07-27 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0