Mycket på gång!

Detta året verkar bli ett fullspäckat hundår, kul! Vi har massor med planer och aktiviteter på gång och än så länge ser det ut så här,
 
 
- Teo och jag har börjat fortsättningskurs i rallylydnad
- Vi har varit på utställning i Malmö (3:e bästa hane totalt med excellent, Ck och reservcert.)
- Handlingkurs för Marc Linnér 13/4
- Dra i gång med viltspåret med Yra så vi kommer ut och tävlar 14/4
- Utställning i Västerås 28/4
- Rasspecial 11/5
- Rallytävlingar (obokat än)
- Utställnig i Gällivare, Ronneby, Saxnäs, Böda
- Fler utställningar (obokade än så länge.)
- Rottweilerspecial i Tyskland i augusti.
- Handlingkurs med Gerad O´shea
 
Vad har ni för planer i år?
 
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Funderar på att åka upp till Gällivare i år, och några fler utställningar här uppe i norr och finland :)

2013-04-08 @ 17:56:37
URL: http://svanstippen.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja, själv hoppas vi ju på valp så hundlivet blir därefter med rumsrenhet och kontakträning och förhoppningvis någon valpkurs senare mot hösten/vintern. Men än så länge gäller det bara att hålla tummarna för stt det finns en valp till oss i kullen som vi väntar på :)

2013-04-08 @ 21:51:02
Postat av: Jobus

Jag hoppas själv på att äntligen komma igång med WP och agility med två utav mina hundar iallafall. Kantarellsök skulle vara bra, då jag själv suger på att hitta svampar i skogen :P
Men hoppas mest på att motivera mina vänner att gå med de mää. Det är roligare att vara fler :) Ensam finner man ingen motivation... :O
Ha det!

2013-04-10 @ 12:04:22
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0