Älvis & Ärtan

Några av er har undrat vart Älvis och Ärtan hamnade, Yras andra två valpar. Bägge två har fått fin fina hem kan jag tala om!
 
Älvis bor tillsammans med Helena, Mikael & 3 barn i Udevalla tillsammans med en massa maine coon katter. Var den familj som var och hälsade på mig i Göteborg och som även kom och kikade på utställningen i Norge. Jättebra familj där lillpojken har det så bra!
 
Ärtan flyttade för ca 2 veckor sedan till en tjej som håller på med bruks och som vill spåra och aktivera henne, det kommer passa henne kanon! Så både jag och Catta är nöjda med hemmen åt de små!
 
 
Underbara Ärtan! (bild lånad från kennel Chandis)
 
Skitsnygga killen Älvis! (Bild lånad från Helena)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Den viktigaste saken för bra uppfödare :) Jag älskar att läsa när hundar har hittat underbara hem <3 för det är de värda
Ha det!

2013-04-11 @ 11:31:33
URL: http://www.diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0