Fråga om förvaring

Jag fick en fråga som lyder så här - Hur förvarar du alla hundkoppel, halsband och selar. I en låda, på en snygg krok prydligt i hallen eller på en spik bakom jackan?
 

I lägenheten jag bodde i nu fram tills vi flyttade från Götebrg så hade jag en krok med 3 hängare på eller vad man ska säga som de koppel, selar och halsband som man använde oftast fick hänga framme på.
De koppel, halsband och prylar (oh yes jag har för mycket..) som vi inte använde lika ofta utan bara ibland låg i en märkt låda inne i förrådet i lägenheten.
 
Nu bor jag ju hemma igen så länge tills jag hittar något eget som jag tycker passar och då får de koppel och grejer vi använder mest hänga vid hatthyllan. Resten ligger som innan i den märkta lådan. När vi flyttar till eget igen kommer det bli egen "hundkrok" igen, tycker det är smidigt!
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Bra tips om förvaring! blir allt fler hund relaterade saker i lägenheter ju mer tid som går!
Har en annan fråga, har du några tips om hundförarkläder?(Bra att ha grejer till sin egna garderob) Vad brukar du träna i? Då de är lätt att bli frusen och smutsig..:)

2012-09-17 @ 20:16:26
Postat av: Ina den Fina

Jag har en skit fin hängare där det står "Min katt" på, där hänger jag Sunes prylar och koppel (har alltid koppel på när vi åker tåg eller cyklar) jag vet att de finns likadana fast "Min hund", e kommer matchas otroligt fint tror jag, haha.
På torsdag flyttar jag också hem till mina föräldrar, dock har jag redan skrivit på papper för nytt boende men får inte tillträde förens den 1 november...tur man har snälla föräldrar! Har du något på gång? Kramen

2012-09-18 @ 11:54:00
URL: http://inadenfina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0