Tips för er som är intresserade av Bostons!

Medan jag packar och donar inför imorgon (tror det blir den nya kavajen med pennkjol...) så tänkte jag passa på att tipsa om en grej!

Nu ska alla ni bostonintresserade spärra upp ögonen lite extra hehe. Nästa helg, alltså den 19 maj,  går Bostonshowen av staplen. Bostonshowen är en utställning enbart för bostonterriers och som är för första gången i år en officiell utställning (man kan alltså få cert.)
Så alla bostonintresserade människor ska pallra sig till Jönköping Hotel och Konferens!
87 anmälda bostons i år + alla boston som kommer dit men som inte ställs.

Jag kommer att ställa bägge mina korvar, antagligen ställa i uppfödargruppen åt kennel Chandis samt sist men inte minst kommer jag ha uppvisning med min kära Teo i rallylydnad.

Bedömningen kommer att börja klockan 10:00 och domare för i år är Milos Caban från Tyskland.

Om det skulle vara så att någon av er faktiskt svänger förbi så glöm för allt i världen inte att komma fram och säga hej till oss!



Kommentarer
Postat av: Erika

Typiskt att det var förra helgen jag var i Jönköpingsområdet ocj inte nästa då, hade ju varit jätte roligt att säga hej till dig och se dina fina hundar! :)

2012-05-10 @ 16:02:33
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: Jobus

Tjohoo för Bostons :D

Lycka till i Norge!

Sv: Testade Zumba i morse. Jag skrattade mest åt mig själv ^^; så dålig jag var... Men det blir förhoppningsbäst bättre... I värsta fall klassas man som ett Hopplöst fall XD

2012-05-10 @ 17:26:46
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny och Zeb

Åh, bostonspecial, vad kul! Får ta och boka in det till nästa år :-). Lycka till i Norge!

2012-05-10 @ 20:48:52
URL: http://www.finvovve.se
Postat av: Emma

Vad fina! Vi ska på utställning till hösten om det inte infaller mitt i valpplanerna. Det ska bli spännande, jag har aldrig ens varit på en utställning så det lär krävas mycket träning innan!

2012-05-10 @ 22:13:38
URL: http://ulltussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0