Söndagspromenad

Japp jag lever! Men denna helgen blir bloggen lite tråkig, är bara ledig 27 timmar på 3 dygn och då ska man ju helst hinna med att sova och lite annat också...tyvärr!  Men på måndag blir det som vanligt igen.

Denna dagen börjades med amerikanska pannkakor till frukost och sedan när korvarna käkat sin frukost så tog vi och la oss och sov en stund.
Strålande sol här idag och ganska behaglig temperatur när vi vaknade så vi begav oss på långpromenad.

Övat massor av kontakt och skvallerträning med lillkorven idag när hon haft senilsnöret på sig.
Jag övar hellre för mycket innan jag har henne lös än för lite om vi säger så.
Sen är hon ju i sin "Min energi tar aldrig slut" och "jag jävlas med matte hela tiden" period just nu så då har jag henne hellre kopplad än lös.





















Kommentarer
Postat av: kerstin

VÅRKÄNSLOR!! Här kommer kramar till er alla fyra <3<3<3<3

2012-03-11 @ 16:56:01
Postat av: Fanny

unghundar.. you gotta love em! ;) ser mysigt ut, ser fram emot sol och lite grönt ute i naturen snart!

2012-03-11 @ 17:10:40
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Gabbi & Edwin

Mysigt med söndagspromenad!!

Kämpa på med jobbnätterna - förstår hur du känner ;-)



Heja Heja <3

2012-03-11 @ 20:56:05
URL: http://www.tigerbus.wordpress.com
Postat av: emelie & berit

jag må vara väldigt valpsjuk just nu men det finns ändå vissa perioder som är skönt att slippa. ;)

2012-03-11 @ 20:59:20
URL: http://www.prickig.se
Postat av: Jobus

Ibland tycker jag verkligen att Yra ser ut som en utav mina hanar, haha ^^; måste vara den där blicken de båda har <3

Sv: Jo du, Chihuahuas har en riktig färgcoktail :P Jag har sett allt förutom Harlequin och Dalmatin ^^;. Chihuahuafolket och uppfödarna verkar bli tokiga av att färgbenämna hundarna, därför lade jag ut den genetiska infon jag hittat, så att folk har en översikt. Men hur man väljer att benämna rasen beror oftast på uppfödarna och vilka speciella namn de vill ge en enkel färg :P

2012-03-12 @ 08:33:40
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0