Snart så

Vi längtar riktigt ordentligt efter att utställningssäsongen ska dra igång nu! Tycker utställning är himla kul och det är mycket mer sport än vad folk som inte själva ställer faktiskt tror. Möter många som tror att det bara är att gå runt i en ring med hunden och ställa upp den på ett bord.
Är ju faktiskt massor av teknik, kännedom om hunden och erfarenhet som ligger bakom!
Så en gnutta tur med förstås hehe.

Man får se olika ställen i Sverige, träffa mycket folk, se massor av roligt folk (hehe), umgås med vänner och framför allt göra något kul ihop med sin hund!

Västerås den 29 april drar säsongen igång för oss, någon som ska dit?



Jag på Stora Stockholm med kennel Chandis uppfödargrupp (som vi vann!) med fina Skrållan.
 Skrållan är bara så fin, har verkligen fastnat för henne!


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag blir sådär töntigt pirrig i magen av din text och din bild. längtar tills jag också får utforska denna spännande sport!

2012-03-17 @ 09:50:49
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag och minimonster har planerat att åka till Västerås. Har du fortfarande lust att gå med honom? :)

2012-03-17 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0