Nya västen

En riktig långrunda blev det, skönt väder ute fast det ser grått och tråkigt ut.
Hundarna var mer än nöjda och jag körde lite tempoväxlingar med Teo och läggande på bägge två.
Nu slipper jag känna att jag är en tråkig matte när jag sätter mig och pluggar hehe.

Invigde västen idag och vad kan jag säga? Jag älskar den! Så himla skön, smidig, massor med fickor och hakar, vind och vattentät samt hur lätt som helst att röra sig i. Liiiite stor i strl S till mig men inte alls farligt och har man en aningen tjockare tröja under så behövs det. Tack Jenny för detta köp! Perfekt!

Här kommer bilder på den, vet att en del av er andra också går i tankar om väst eller jacka!






Kommentarer
Postat av: Fanny

så snygg!

2012-03-17 @ 15:19:34
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Olivia

Jättesnygg :D

2012-03-17 @ 16:08:33
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0