Näst sista

Näst sista kurstillfället avklarat, nästa vecka är det sista gången. Tråkigt!
Idag övade vi bland annat "tyska svängen", läggande under gång, steg bakåt och framåt samt olika tempoväxlingar.
Gick superbra! Vi ska dock öva mer på raka läggande då dom gärna blir snea eftersom att han vill hålla koll på mig hela tiden, är bara att öva och öva.
Hussen var med och kikade idag också och han tyckte vi var duktiga (han vågar inte säga annat hehe.)

Så nu har jag en halvdöd snarkande korv och ett minimonster som far runt och inte alls är trött.
Dock lär hon nog snart sitta still och klistrad som berget vid mig, bakpotatis på gång..



Kommentarer
Postat av: Emelie och Berit

Berit brukar också läsa sig snett, tur att vi inte får tävla så slipper jag fixa det. ;)

2012-03-20 @ 21:02:37
URL: http://www.prickig. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0