Ibland har man tur

Ibland ska man ha tur! Skrev för ett tag sedan att jag är på jakt efter en lydnadsväst från hurtta.
Fyller ju alltid mina fickor med "bra ha saker" när man tränar och ska på promenad och dom har en tendens att bli ganska många..
Brukar sluta med att jag ser ut som michelinegubben med alla saker instoppade i fickorna.

Att jag är på jakt efter en sådan väst läste en kompis och hon har precis en sådan köpt i fel storlek och helt oanvänd.
Så hon skrev idag och undrade helt enkelt om jag ville köpa den, jajamen sa jag!

Perfekt! Nu ska jag bara bli frisk så jag kan hämta den med...


Kommentarer
Postat av: pshundar

Ja valpar är helt otroligt söta och mysiga!

2012-03-05 @ 16:54:46
URL: http://pshundar.se
Postat av: Fanny

vilken fin! jag har kikat lite på liknande västar men får drömma än så länge. du får se till att posera för oss läsare när du blivit frisk för jag vill gärna se den på! krya på dig!

2012-03-05 @ 17:30:42
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0