En bitter Yra

Idag är det bitterhet som sprider sig här hemma denna fredag. Dock är det varken jag, hussen eller Teo som sprider det. Jag är extra nöjd idag till och med. 
Två jobbpass avklarade och nu är jag ledig tills på måndag, underbart!

Dock är det en dam som är bitter, hennes rutiner har nämligen ofriviligt ändrats.
Matte har inte gått och lagt sig i sängen efter frukosten som hon brukar när hon jobbat natten! BIG NO NO!
Matten måste nämligen plugga hela dagen idag, eximinationsuppgift 2 ska vara inlämnad på söndag senast.

Åh nej, den där Yra har ett hårt liv. Ni vet den där minen jag pratade om igår?
Den när hon ser ut som ett övergivet biafra barn?

Japp här har ni den, och tro mig, det kan se värre ut.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja det är jag och min syster som gör utställningskopplena. På facebook finns det fler bilder på koppel som vi har gjort och som finns till försäljning. "Show leads by M&L Design" heter vi :)

2012-03-16 @ 10:59:23
URL: http://mathildashundar.blogg.se/
Postat av: erika

hahah fantastiskt, vilken personlighet!

2012-03-16 @ 13:26:39
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

MINEN känns väl igen! Den dyker upp när jag inte vill kasta boll, ha dragkamp, ge honom min mat eller vad det nu är som gör en lille missnöjd... Då åker öronen bak, kroppen sjunker ner så där lite lagom, så huvudet åker bak lite och blicken kommer upp. Då ser ögonen ENORMA ut, och ack så ledsna... :)

2012-03-16 @ 13:41:01
Postat av: Sara

Hahaha jag skrattar så ja snart tuppar av!



Min hund är sådär att när han tycker jag är uppe för sent så säger han till när det är dags och sova. Och när man inte går och lägger sig då blir det ungefär samma visa här hemma! :D

2012-03-16 @ 13:50:23
URL: http://saraevangeliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0