Spårsnitslar

Har suttit och fixat lite nya snitslar till viltspåren, går åt en del då och då. Är ju inte alltid man får med sig alla hem hehe. Ska ta och fixa en annan färg också som jag kan ha för att markera bloduppehåll och vinklar med tänkte jag.

Ska försöka få tag i någon som vill lägga något spår åt mig och Yra också, kan ju inte alltid vara jag som lägger spåren åt henne.

Ska försöka få tag på lite blodmjöl imorgon också så jag kan lägga något spår imorgon eller på lördag, ska bli skoj!

Föresten det var någon som skrivit till mig att dom nu äntligen uppdaterat bloggen, stod dock inte vem det var i från? Vill ju veta så jag kan gå in och kika!




Kommentarer
Postat av: C.J.

Sådana där har jag också gjort, fast till personspår. Alltid lika kul att pyssla med sånt. Jag gjorde ett "halsband" också som jag satte fast alla snitslarna på så har man dem där runt halsen när man går spåret.

2012-06-08 @ 12:29:56
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Hannah

Det va ju jag! :)

2012-06-10 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0