Nytt schampo

Här nere på torget har vi en liten djuraffär som har massor med grejer till hund trots den lilla ytan. Svängde in där i går då jag skulle köpa nya hundkex (som korvarna ääälskar) och som vanligt kommer man ju inte bara ut med det man var där för att köpa.
Hittade de här schampot som jag kikat på innan och slog till på det, Yra ska ju duschas ikväll då det är utställning som gäller imorgon. En av kvinnorna som jobbar där föder upp parson russell terrier och hon tyckte det funkade fin fint på hennes.

Visade sig att hon också ska till Vänersborg och ställa imorgon och att hon tydligen har  bil men inget körkort så jag fick hennes nr så kanske vi kan samåka till någon utställning i framtiden. Alltid bra med kontakter!

Mer info om schampot kommer senare när jag har ducshat lillkorven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0