Lerums BK

Nu ska vi se hur detta blir...
Hade efter en heldag på Lerums BK med bägge hundarna och trevligt sällskap i form av Gabbi & Joanna tänkt slänga upp lite instagrambilder jag tog under träningen innan jobbet. Blev dock förvånad när jag loggade in på bloggen och såg att allt var ändrat..eh..? Jahapp, vi får väl se när jag lär mig det nya hehe.
Har inte lyckats godkänna mina kommentarer än dock...

Så nu är jag och Yra hemma efter jobb så jag tänkte slänga upp lite bilder innan vi kryper ner i sängen.
Hade med bägge hundarna till träningen idag och körde lite olika saker med dom.

Teo  - fotgående, bakdelskontroll, vänstersvängar (verkligen skitkul att se att dom blivit mycket bättre sen vi började med klossträningen!) samt lite agility för skojs skull.

Yra - inkallning & agility. Blev tunnel och hopp för hennes del där!

Allt som allt var vi 3 personer som tränade med 2 duktiga hundar var, så en väldigt trevlig och lyckad träning!

Yra tyckte Nixon behövde uppfostras lite.




Nixon, Yra & Diesel


Nixon, Yra, Pixi & Diesel








Fina Nixon & Edwin!

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Vet du vilken kennel Nixon kommer ifrån? Har en kompis som har en cattle dog, en röd tik som är döv på ena örat och hon hade en blå bror :)

2012-06-15 @ 07:43:11
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Filippa & Ester

Vilken härlig dag ni verkade ha haft! Vi kör inte agility, men kör ibland några hinder som skojs skull, A-hinder älskar min vovve.. ;)
Ja, det var likadant här, fick lite huvudbry när jag loggade in på blogg.se och fick prova navigera mig fram lite för att finna det jag sökte efter... ;)

2012-06-15 @ 08:26:19
URL: http://sweetester.blogg.se
Postat av: erica

ja du måste ju höra av dig, inte bara när du ska tävla utan för en träning någon gång också ;)

2012-06-15 @ 13:35:22
URL: http://biche.blogg.se
Postat av: [Anna] Bilbo & Gimli

Working mates Breaking the rules har min kompis :)) Världen är liten i bland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0