Utställning & handlerkurs

På fredag är det internationell utställning i Tvååker som gäller. Förra året var jag där bägge dagarna då det är nationell utställning på lördagen på samma ställe men i år jobbar jag lördagen.
Ska i alla fall dit på fredagen och ställa Yra, ska bli jättekul som vanligt!
 
Är det någon av er som ska dit?
 
Innan utställning är det dock dags i veckan för handlingkurs med Mikael Nilsson som har kennel kudos (pudel i alla storlekar.) Han är en väldigt duktig handler och domare och ni som är inne i utställningvärlden känner nog igen honom just nu ihop med sin fina Smash JP Millionaire. Mikael vann även gruppen med den pomeranian han handlade på crufts i år så det ska bli riktigt kul att få gå en handlingkurs för honom!
 
Kudos hemsida hittar ni här.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Om vi skaffar en hund till ska jag definitivt gå en handler-kurs, verkar såå kul! Han Gerard o'shea pratar alla om tycker jag.. känner du till honom?

2012-07-03 @ 16:08:15
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0