Nytt koppel & promenader

Ett nytt koppel till Teo blev det när vi var iväg som shoppingsällskap åt Gabbi, Nixon & Edwin! Så nu slipper Teo ha rallykopplet hela tiden hehe. Kollade på en mindre snakekedja till Yras utställningskoppel också men ska nog beställa ett på internet istället.
 
Har tagit 2 långpromenader med hundarna också så nu är man lagom mör i kroppen, känns att man har jobbat natten som varit så nu ska vi ta kväll!
 
Föresten, tog en bild på lillkorven när hon låg utslagen efter promenade i gästrummet och kom att tänka på hennes mamma. Är dom lika eller vad? Vad tycker ni? Hehehe. Meja på översta bilden och Yra på nedersta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Så söta :D Jag gillar verkligen de där feta mularna som de har :) Diddi har en tjock mule för att vara Chihuahua, men jag tycker det är gulligt :) måste vara bättre för att få plats med tänderna också, när de har kortare nosar~.
Vagnen är riktigt bra :) den går mjukt och är smidig (fanns i större storlek också)
Ha det! :D

2012-07-11 @ 21:52:23
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: erika

jag måste bara säga att gud vad du inspirerar och motiverar mig, jag älskar din blogg och tycker du verkar vara en sån gullig människa, låter som värsta stalkern insåg jag precis haha.

Men så illa är det inte. Men dina inlägg angående spår har verkligen motiverat mig och jag tror verkligen det skulle kunna vara något för mig och Pim, att bara göra på skoj tillsammans. Har fått tag i några klövar så jag tänkte prova att lägga ett enkelt spår (utifrån din förklaring & tips) när vi åker hem till Norrland om två veckor, ser så fraam emot det.

Ville egentligen bara skriva några rader och säga att jag gillar din blogg och ditt tänk starkt, fortsätt så :)

2012-07-12 @ 10:25:34
URL: http://erikaajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0