Nya grejer

Yey! Nu har jag fått hem grejerna som jag beställde till hundarna/mig. Synd att man jobbar i natt annars så hade jag suttit med huvudet i rallyboken hela kvällen.. Den verkar himla bra!
 
Har inte hunnit testa de andra grejerna än mer än klickern. Verkar himla smidigt med bra ljud i den faktiskt.
Så än så länge är jag nöjd, återkommer med mer info om vad jag tycker om boken och konerna så fort jag hunnit undersöka de närmre!
 
Föresten, svaren på frågestunden kommer imorgon. Passa på att fråga nu!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Ahhh :D hundsaker! Skulle också behöva fylla på mina hundars skåp med aktiverings-saker :D
Den där Hunddagboken verkar väldigt intressant..!
Vart var det du beställde den ifrån igen?
Ha en trevlig helg! :D

2012-07-13 @ 15:03:32
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0