Medlemskort

Sommarn håller i sig, lika härligt väder idag! Eftersom det blev långpromenad igår istället för spår så ska jag ta och lägga ett nu i eftermiddag istället åt Yra. Kommer bli rally för mig och Teo ikväll med så fort det blivit svalare och imorgon ska vi ta en sväng till Kalmar Brukshundsklubb för att träna.
 
Tävlingen är på söndag och just nu är jag inte särskilt nervös men det lär komma. Klantiga jag glömde medlemskortet i SBK hemma i Göteborg.. som tur var kunde de i Torsås se att jag var medlem ändå så det var OK att komma utan det haha. Gud vad arg jag hade blivit om jag hade sumpat tävlingen genom att glömma medlemskortet hemma...
Så nu är det hårdträning fram tills på söndag! Målet är så klart att ha skoj och prova på tävling men det hade ju varit himla trevligt men en godkänd runda och ännu trevligare med bra poäng!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny och Zeb

Vi håller tummarna inför söndag.

Om det skulle krisa med medlemskortet tror jag man kan gå in på sbk.nu och skriva ut ett nytt.

2012-07-25 @ 17:10:38
URL: http://www.finvovve.se
Postat av: Maria

Åh, vad spännande med tävling!
Håller tummar och tassar, lycka till!

2012-07-25 @ 23:34:22
URL: http://shibarottis.blogg.se
Postat av: Maria

Skrev en kommentar men sidan hackade sig och vet inte riktigt vart den tog vägen!
Men ett stort lycka till :) Vad kul med tävling!

2012-07-25 @ 23:35:25
URL: http://shibarottis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0