Kalmar

Nu är vi nere i Kalmar hos mina föräldrar, svärföräldrar, släkt och vänner. Kan säga att det är nog korvarna som är mest efterlängtade haha. Korvarna är riktigt nöjda för här man kan man ju springa lösa nästan jämt!
Finare väder än i Göteborg är det här så det ska bli skönt med lite semester. Har dock haft ont igen de senaste 2 kvällarna men jag hoppas att lite Kalmattid råder bot på det hehe.
 
Till korvarnas stora glädje så införskaffade vi en ny barpool frän Maxi för 49 :- så nu kan de bada igen och fiska äpplen. Klart det ska märkas att de är semester för korvarna också!
 
 
Lite skeptiska först.. kallt vatten ju.
 
Mjaa.. okey då!
 

Kommentarer
Postat av: erika

jag har en fråga angående spår :) Hur är det nu det funkar med blodmjöl, blandar du ut det innan eller har du en liten ask med blodmjöl som du lägger på backen och sen här du över lite vatten? Har inte riktigt hängt med på hur man gör med det, och hur mycket blodmjöl lägger du ut ungefär? (tänkte från början då man lägger i vartannat spår ungefär, hur mycket du brukar lägga ut då)

Inte behövde man något tillstånd för att använda blodmjöl? Tänkte så jag var rätt ute hehe :) Oj, såg nu att det blev ungefär 100 frågor, men vill bara kolla så jag gör rätt!

Tänkte prova på att lägga ett enkelt spår till Pim och tycker att du har förklarat så bra i dina spårguider så jag kommer helt klart utgå ifrån dom :) Du är verkligen en motiverande tjej!

2012-07-24 @ 09:44:45
URL: http://erikaajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0