En taggig boll i rabatten

En vistelse hos svärföräldrarna utan min dator har gjort att jag inte kunnat uppdatera som vanligt men nu är vi tillbaka. Måste säga tusen tack kära ni för era fina kommentarer om vår rally!
 
Idag har det regnat en del på förmiddagen här i Kalmar (enligt rykten i Göteborg med, på söndag åker vi hem och då vill vi ha fint väder!) men eftermiddagen och kvällen har bestått av sol. Hundarna och jag spenderade lite tid i trädgården hos svärföräldrarna idag och då fick vi besök, konstig taggig boll i rabatten tyckte Teo...
 
Yra har lite mer självbevarelsedrift och stoppade inte huvudet ända fram på igelkotten men riktigt nyfiken var även hon. Det räckte med en ordentligt nej till Yra medan Teo som är bolltokig inte gav upp i första taget. Suck.
 
Efter lite kämpande från mattes sida så gick både Teo och herr igelkott helskinnande ur mötet och herr igelkott fortsatte in mot buskarna medan Teo fortsatte ha bostonryck i trädgården.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Igelkottar <3 Mina hundar blir så häpnade när de träffar igelkottar. Står där och tittar på dem nyfiket :)
Jag har nog läst din blogg för mycket haha :P hade en dröm inatt att jag var din fotograf när du tävlade med Yra och Teo (fast du var blond i drömmen O.o). Tävlingen liknade baseball med två spelare... Ni sprang runt i cirklar och försökte fånga varandra lol. Jag kan säga att du vann 1:a pris :) (i form av en 2-centare i Euro...).
Tja... ibland kan hjärnan verkigen spela spratt på en (ofta i mitt fall :P)
Ha det gött! :)

2012-08-01 @ 15:28:28
URL: http://diddisdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0