Äntligen fredag

Fredag! Äntligen fredag!
Sista jobbnatten för denna veckan är avklarad och första skoluppgiften är färdig och inskickad.
Tycker de 2 kurserna jag läser verkar riktigt roliga! Särskilt den med hund så klart, hehe.
Känns bra med pluggandet och jag ligger före i planeringen, är en sådan som alltid börjar med arbeten och sådant så tidigt som möjligt. Bättre att ha det avklarat än att behöva stressa. Blir ju faktiskt oftast bättre då också.
Hämtade ut 3 nya böcker idag efter att jag sovit några timmar efter jobbnatten, nu ska här pluggas!

Här hemma har vi alltså nu tagit fredag. Det vankas fredagsmys på hög nivå, både för två och fyrbenta.
En flaska vin, lite plockmat, grönsaker med dipp och salta kex är det som gäller för de tvåbenta medan de fyrbenta fick dela grillad kyckling med matte ( jag är så jääkla petig med kött så äter knappt något) och nya tuggben.









Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0