Kapitel 1

Nu har jag suttit och testat lite på några tulpanbilder, funkar bra som bilder att testa på hehe.
Kapitel 1 var "Pastelltoner och låg kontrast" Vad tycks?

Än så länge kan jag säga att det är en himla bra bok som förklarar väldigt lätt steg för steg.
Nu sitter jag nästan dagligen med photoshop men kan tänka mig att även nybörjare tycker att det är väldigt enkelt!


Nu är frågan om jag ska orka göra fruktsallad eller inte... lär ju i alla fall få 2 suktande korvar brevid mig så fort jag rör bananerna i fruktfatet hehe.



Kommentarer
Postat av: Sofia Ekström

vad är det för bok? jag skulle behöva öva på att ha låg kontrast, drar alltid ihop kontrasten i nivåerna det första jag gör.



jag gillar bilderna med hade gärna sett dem ljusare.



kram

2012-01-31 @ 21:13:06
URL: http://ekstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0