Fredag

Fredag idag och idag har äntligen boken photoshoprecept kommit! Ska bara traska iväg och hämta den sen när vi ändå ska iväg och handla.
Hoppas den är lika bra som jag tror! Reccension kommer givetvis på den sen också, även om det inte är en hundbok denna gången hehe.


Såg att en del undrat vart Teo & jag ska gå på rallykursen, det blir hundens hus.
Ligger väldigt nära hos oss här hemma så jag tänkte att vi tar och testar dom en gång. Har hört väldigt blkandat om hundens hus så vi får se.
Blir vi inte nöjda så kan vi ju alltid gå fortsättningen på något annat ställe, värre än så är det ju inte.



Kommentarer
Postat av: Anna Bilbo & Gimli

Vad hittar man en sådan där rolig bläckfisk :)

2012-01-27 @ 14:39:23
URL: http://svanstippen.blogspot.com
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Jag ville gå "starta hunddagis-kursen" där på Hundens hus... bara hört bra om dom :)

2012-01-27 @ 20:53:51
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0