Säsongen

Antar att precis som jag så är det många av er hundmänniskor som längtar tills våren när alla aktiviteter körs igång lite mer.
Vår rallykurs börjar ju den 28:e denna månaden och dit längtar vi verkligen!
Ska bli himla kul att köra igång ordentligt med Teo så vi förhoppningsvis kan komma ut och tävla lite i år.

Så än så länge ser vår planering ut så här,

- Rallykurs med start den 28/2
- Utställning i Västerås 29/4
- Utställning i Norge 12/5
- Bostonshowen i Jönköping 19/5
- Utställning i Vallentuna 26/5 (eventuellt)
- Utställning i Österbybruk 27/5 (eventuellt)
- Utställning i Norge 1 & 2 /6 (eventuellt)
- Utställning i Vänesborg 10/6
- Utställning i Tvååker 6/7
- Utställning i Norge 13 & 14/7 (eventuellt)
- Utställning i Ronneby 11/8

Så ser det ut än så länge, sen kommer det klämmas in fler ju längre framåt sommaren man kommer.
Jag vet inte alls när jag har semester i sommar så vi får se helt enkelt. Någon utställning i Danmark hade vi tänkt hinna med också om det funkar.
Sen ska vi ju försöka hinna med en hel del lydnad där emellan och kanske någon rolig kurs med Yra också.
Fullt upp men det är ju bara roligt!


Hur ser eran säsong ut?





Kommentarer
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

Hmmm, jag avundas dig att du är så strukturerad.... Tänkte starta Cilla i Lk1 bara för kul skull men det är roligare att träna in trix än att träna lydnad av ngn anledning :)



Enzo är inte redo för nåt än men nog tror jag att jag skulle vilja ha som mål att han ska kunna åka bil innan året är slut :D



Ska med spänning följa smågrisarnas utveckling i år :)

2012-02-11 @ 20:53:20
URL: http://mixtomax.se/blogg
Postat av: Gabbi & Edwin

Woohoo... Vilken utställningssäsong det kommer bli :D Vi ska invadera Norge kompisar!!!

2012-02-12 @ 01:22:31
URL: http://www.tigerbus.wordpress.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Åh så kul att ni åker på en massa utställningar! :) Kul också att ni kommer till Ronneby i sommar/höst, ligger ju ganska nära här!

Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Näs var sista anmälningsdagen för Västerås?

2012-02-12 @ 15:45:01
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0