Underbar promenad

Från 11 tills nu har vi varit ute i skogen, jäklar vad härligt det har varit! Solsken, fika och promenadkompisar i skogen satt inte helt fel!

Det var jag med mina 2 korvar, Joanna med sina 2 och Linda med Freja.
Är verkligen hur fint som helst i skogen med all snö,  halt som fan på vissa ställen men man överlever.

Kameran fick stanna hemma idag men tog en del bilder med mobilen. Alltid något!
Superstor tack föresten gällande erfarenheter av Hurtta halsbanden jag frågade om, ska kika på dom i slutet av månaden. Blir nog varsitt sådant till korvarna tror jag allt!







Teo!




När vi stannade och fikade var Yra inte sen med att hitta bästa solfläckarna.




Joanna och fina Pixi













Ikväll kommer även svaren på frågorna från frågestunden, kika in då!


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Det är så härligt att promenera i skönt och lite värmande väder! :D

2012-02-15 @ 17:32:59
URL: http://pshundar.se
Postat av: jessica

Vilken toppen dag ni verkar ha haft! Hur klarar Yra o Teo kylan? =)

2012-02-15 @ 18:47:46
Postat av: Jobus

Sååå hääärligt med skogspromenader!! Jag saknar verkligen Sverige och promenaderna jag och mina små brukade ta varje dag :D Ibland blev det upp till 14 hundar som gick med på en promenad!

2012-02-16 @ 12:22:01
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0