Regn, örngott och kavaj

När det ösregnar ute igen, vad gör man då? Bygger ett hus av alla kuddar man kan hitta så klart.
 
 
 
 
Vad gör matten när det regnar då? Jo, fixar och plockar i ordning lite här hemma. Rensar, tvättar och annat sånt där tråkigt men som passar väldigt bra att göra när regnet öser ner utanför fönstret. Förutom att rensa så hänger jag in lite nytt i garderoben och kom på att jag glömt visa er 2 saker!
 
 
Fick nämligen lite nytt av min snälla mormor och då fick jag bland annat 2 söta örngott med bostons på i från H&M. Söta va?
 
Fick också en ny kavaj att ha på utställning, vad tycks?
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Åh, har med dom örngotten! Supersöta!

2012-08-10 @ 15:06:36
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: C.J.

Hihi, va söt första bilden är! =)

2012-08-10 @ 18:53:10
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: johanna

Hej! Jag har en boston hemmma på 1 år . Och jag ska nu ställa ut han den 25e augusti och är SÅÅÅÅÅHÄÄÄR nervös !!! Har du några tips ? jag har aldrig ställt ut mina hundar .. hur fasiken ska han stå osv ?

2012-08-10 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0