Packning

En timmas powerwalk fick det bli med korvarna idag, gäller att passa på medan vädret tillåter.
Nu ligger bägge 2 utslagna i vardagsrummet förutom Teo som då och då hjälper till att se så att matte packar tränings/tävlingsväskan rätt.
 
Pappa kommer nämligen upp och hämtar mig och Teo imorgon på morgonen för att sedan köra ner oss till Kalmar inför tävligen på söndag. Jobbar på måndag sen igen så blir en snabbvisit och att ta tåget hem på söndagkväll. Ska därför försöka vara så duktig som möjligt på att packa denna gång. Ryggsäcken får räcka, hoppas jag.. hehe. Fler än jag som är dåliga på att packa?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Jag! Jag har till och med en lista med saker jag ska packa ner, men ändå springer jag runt som en yr höna bara någon timme innan jag ska åka för att packa ner allt jag glömt. Sen så glömmer jag alltid något också, tandborste eller schampo eller något annat i den kategorin.

2012-08-24 @ 18:30:23
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: emelie & berit

Tycker alltid det går rätt bra till man kommer till hundsakerna, dom är så krävande och vill alltid ha med så mycket! ;)

2012-08-25 @ 00:11:07
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0